ЗарегистрироватьсяВойти

Лояльність працівників або разом назавжди!

HR-чтение, 20 августа 2013

 Утримування низької плинності кадрів – дуже важливий процес для будь-якої компанії, оскільки відомо, що ріст цього показника призводить до значних фінансових збитків. Відповідно, плинність кадрів є одним із важливих показників, яким міряють керівників компанії загалом та відділ персоналу зокрема. Власне, саме цей показник, є в більшій мірі (хоча не є абсолютним), показником лояльності працівників до компанії.
Усі ми ретельно переглядаємо кожне резюме та уважно проводимо співбесіди, задля того, щоб наймати кращих спеціалістів. Як тільки вони опиняються у нас, ми хочемо, щоб такі працівники залишалися з нами надовго. Тож на чому потрібно зосередитись компанії, щоб її працівники справді хотіли залишатися у ній на якомога більше часу?
Очевидно, щоб працівники були лояльні до компанії та залишалися з нею на довгі роки, роботодавець повинен надати їм вагомі причини для цього. Компанії потрібно створити таку організаційну культуру, яка полягатиме у міцних відносинах із працівниками та яка надихатиме працівника залишатися у компанії на десятки років, а можливо й на усе життя.

Що ж Ви може зробити для цього як роботодавець?
Давайте більше відповідальності. Покажіть своїм працівникам, що Ви їм довіряєте, надаючи їм обов’язки та повноваження, що відповідатимуть їхнім очікуванням та дозволятимуть їм рости. Заохочуйте їх отримувати нові навички та експертизу. Надавайте можливості для постійного навчання. Призначайте на нові та вищі посади тих працівників, які працюють у Вас довго та справді гідні цього, а не шукайте кандидатів на ринку.
Для прикладу, у нашій компанії SoftServe є окремий відділ, який займається навчанням персоналу та розвитком їхніх професійних навичок – Training Management Group. Тут для Вас організують будь-який тренінг, відповідно до Ваших потреб. Кожен працівник може обрати собі ті тренінги (лише внутрішніх більше 100), які відповідають його інтересам та робочим обов’язкам.
У компанії ми керуємося думкою, що лідерів потрібно виховувати всередині. Абсолютна більшість призначень на вищі посади відбувається шляхом внутрішнього конкурсу серед працівників.

Поважайте Ваших працівників. Людям, що працюють на Вас, важливо знати та відчувати те, що їх поважають та цінують. Як кажуть: «Людина може легко забути те, що Ви сказали; але вона завжди пам’ятатиме, як Ви змусили її почувати себе у цей момент». Багато легенд про роботу виникає навколо жахливих речей, які зробив чи сказав втомлений та виснажений менеджер (можливо неадекватний). Однак, якщо цей ж менеджер поставить собі високим пріоритетом (або йому поставлять) прояв поваги до працівників на постійній основі – це допоможе створити міцну та довготривалу корпоративну культуру, а також залишить про себе та організацію незабутній позитивний досвід і спогади. Саме завдяки такому досвіду, колишні працівники охоче зможуть повернутися у таку організацію, при нагоді.
Розробіть систему бонусів або діліться прибутком компанії. Зазвичай, кожен працівник отримує заробітну плату у формі місячної ставки. Пропоную прив’язати частину заробітної плати Ваших працівників до KPI (показників особистої робочої ефективності) або до показників діяльності компанії. У першому випадку потрібно чітко прописати KPI та пояснити Вашим працівникам: чому, як часто і як саме Ви будете їх міряти. Відповідно, працівник може сам впливати на свою компенсацію, на основі прописаних KPI. Чим краще він працює – тим більша його компенсація; він сам коваль свого щастя.
А як щодо показників діяльності компанії? Цей інструмент працює дуже добре для ключових та керівних посад. Він допоможе вирівняти інтереси цих працівників з доходом компанії і поставленими цілями; буде служити в якості невід’ємного стимулу залишитися в компанії, яка росте. Додаючи такі змінні частини до заробітної плати, Ви зробите Вашу компанію більш стійкою та гнучкою. Це дасть можливість Вашим кращим працівникам отримувати більшу та справедливу винагороду. А далі як у фільмі «Операція «И», але навпаки :).
Винагороджуйте Ваших працівників. Винагорода, яку Ви даєте Вашим працівникам повинна відповідати їхнім емоційним потребам і виходити за рамки звичної грошової компенсації. Визнання перед компанією або відділом, святкування компанії та відділів, бізнес-ланчі з керівництвом компанії, одяг з логотипами компанії і т.д., – все це сприятиме позитивній культурі компанії та підвищуватиме мораль Ваших працівників. У SoftServe майже усе це є – і воно працює.
Побудуйте правильний робочий графік. Будьте щедрі з часом. Не зважаючи на важкий економічний стан, забезпечте належний час та відповідну компенсацію для лікарняних, відпустки, народження дітей і т.д. Звичайно, Ви можете і повинні вимагати високу якість роботи від Ваших працівників, проте це нерозумно очікувати такого рівня віддачі з постійним тиском у 100%. Дозвольте Вашим працівникам перевести подих між дорученнями та проектами за допомогою тімбілдінгу або міні-перерв протягом дня.
Не менш важливим для працівників є вільний графік роботи. Погодьтеся, якщо працівник сидить на робочому місці та думає про те, що забув вимкнути праску або треба оплатити рахунки, або піти на навчання, або забрати дитину з садочка – ефективність його роботи падає. Всі його думки десь «там» і він не до кінця зосереджений на робочому процесі. А як каже мій тренер з карате: «Будь присутній при тому, що ти робиш». Отже, якщо Ваш бізнес не потребує постійної 100% присутності на робочому місці, то дозвольте Вашим працівникам самим керувати своїм робочим графіком. Від цього виграють обидві сторони. Міряйте роботу не відсидженими годинами в офісі, а результатами, які є в кінці.
Однак, впроваджувати вільний графік потрібно поступово та дуже обережно. На жаль, наш менталітет може почати цим зловживати і тоді Вам доведеться відмовитися від цієї переваги, або дозволити її лише частині працівників.

Робочий день у нашій компанії триває з 10 по 19 годину, та не зважаючи на це, кожен може прийти пізніше на роботу або піти з неї швидше. Також можна самостійно обрати час для обіду або просто вибігти по справах під час робочого дня. Важливо лише бути присутнім на нарадах та якісно і вчасно виконувати свою роботу. Система працює добре і працівники це дуже цінують. Та мушу визнати: є частина людей, навіть у моїй команді (хоча дуже мізерна), яка цим зловживає. На щастя, є механізми які допомагають цьому запобігти.

Отже, важливо пам’ятати, що довгострокова лояльність працівників вимагає зусиль як від них самих, так і від працедавців. Якщо Ви, як керівник, сподіваєтеся на те, що працівники залишаться у Вашій компанії надовго – це буде в значній мірі залежати від того, які вагомі причини Ви їм дасте для довготривалої співпраці.

 

Автор: Володимир Семенішин, HR Marketing Direction Manager at SoftServe, PhD, Business Trainer at MBA, Consultant at Lviv Region Council.

 за матеріалами EmployerBrand

Комментарии

wh0cd7487106 <a href=http://serophene.reisen/>serophene</a> <a href=http://valtrex.mba/>valtrex</a> <a href=http://nolvadex.shop/>order nolvadex online</a> <a href=http://tadacip.reisen/>tadacip</a> <a href=http://abilify.fund/>abilify</a> <a href=http://remeron.world/>remeron appetite</a>

Billycot, 22 июня

Написать комментарий

captcha